وب لژیون مسافر ابراهیم موحدی

وب لژیون مسافر ابراهیم موحدی

راهنمای درمان اعتیاد
وب لژیون مسافر ابراهیم موحدی

وب لژیون مسافر ابراهیم موحدی

راهنمای درمان اعتیاد

جلسه عمومی پنجشنبه 95/05/07 به استادی مسافر ابراهیم موحدی " دستورجلسه: هفته سایت "

بــه نــام قــدرت مطلــق الله 

روز پنجشنبه مورخ 95/5/7 جلسه ی هشتم از دور پنجم کارگاه های آموزشی عمومی
 
ویژه ی مسافران و همسفران کنگره 60 ، شعبه ی امین گلی با دستور جلسه ی

« از سایت کنگره 60 چگونه استفاده می کنم ، مقاله نویسی »


به نگهبانی مسافر علی ، استادی مسافر ابراهیم موحدی و دبیری مسافر محسن

رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

 

کسانی که از سایت کنگره ۶۰ استفاده می کنند خیلی به روزتر هستند و اطلاعاتشان بالاتر است و رهایی و درمانشان بسیار بالاتر است زیرا مثل این است که از چند استاد به طور همزمان مطلب می آموزند . مثلا وقتی آقای مهندس در تهران سخنرانی می کنند ما می توانیم ساعاتی بعد تمامی سخنان ایشان را در سایت بخوانیم . خیلی تفاوت هست بین فردی که فقط از سخنان راهنمایش استفاده می کند و فردی که علاوه بر سخنان راهنما از سایت هم بهره می برد .‌


گزارش کامل در ادامه مطلب...  

سخنان استاد محترم :

هفته سایت را خدمت بنیان کنگره 60 جناب آقای مهندس دژاکام و تمامی وبلاگ نویسان کنگره 60 به ویژه نویسندگان وبلاگ نمایندگی امین گلی؛ تبریک و شادباش عرض می نمایم .
سایت کنگره ی ۶۰ یک سایت مرجع در مورد اعتیاد و پیشگیری از آن است.
فضای مجازی و سایت از کجا شروع شد؟ 
حدود ۲۰سال گذشته در بسیاری از نقاط شهر صندوق پست و تلفن عمومی دیده می شد و مکان هایی به نام پست و تلگراف وجود داشت و هر شخصی با استفاده از این امکانات با دیگر افراد ، ارتباط برقرار می کرد.
 
در سال ۱۹۹۰ شخصی در آمریکا شبکه ی جهانی وب را راه اندازی کرد.
امروزه در ابتدای آدرس هر سایتی می نویسیم : WWW
که مخفف عبارت word wide web یعنی شبکه ی جهانی وب است.
 
به مرور زمان پست و تلگراف برچیده شد ،حتی وزارت پست و تلگراف به وزارت ارتباطات و فناوری تغییر کاربری داد.
وب کمک زیادی به انسان ها کرد و در کسری از ثانیه هر اطلاعاتی را بخواهیم ، می توانیم با جستجو کردن در اینترنت به دست آوریم.
 
 
سایت کنگره ۶۰ در سال ۱۳۸۱ به فرمان آقای مهندس راه اندازی شد.
آقای مهندس می فرماید:( اوایل به من پیشنهاد می دادند که ماهنامه، هفته نامه و... تهیه کنیم ولی به دلیل مشکلاتی از قبیل استفاده ی بی رویه از کاغذ ، موافقت نکردم و گفتم باید سایتی برای کنگره راه اندازی کنیم.  با اینکه در آن زمان خیلی ها اعتقاد داشتند سودمند نیست ، ولی من این روزها را پیش بینی می کردم.)
 
مسئولیت سایت کنگره ۶۰ تا سال ۱۳۹۰ به عهده ی مرزبانان شعبه ی آکادمی بود و زیر نظر آقای علی خدامی - دیده بان تحقیقات - فعالیت می کرد. از سال ۱۳۹۰ تا امروز زیر نظر مستقیم آقای مهندس است و از همان سال به بعد سایت به طور فزاینده ای پیشرفت کرد به نحوی که حدود دو سال است روزانه سی هزار بازدید به طور میانگین از این سایت به عمل می آید.
 
حدود ۶۰ درصد از بازدید های سایت از داخل ایران است و ۴۰ درصد بقیه مربوط به خارج از ایران است که بعد از ایران ، بالاترین بازدید از انگلستان است و بعد رومانی و سایر کشورها از جمله آمریکا بیشترین بازدید را دارند.
یکی از ویژگی های سایت کنگره ی ۶۰ این است که مطالب هر روز به روزرسانی می شود .
 
 
آقای مهندس روز گذشته فرمودند:( در یکی از شبکه های ماهواره ای پزشکی در مورد شیشه صحبت می کرد وقتی توجه کردم، دیدم منابع اطلاعاتی اش از سایت ماست.)
 
امروزه در مورد اعتیاد هر مطلب را جستجو کنید اولین سایتی که به شما پیشنهاد می شود کنگره ۶۰ است.
آمار بازدید سی هزار نفری از سایت کنگره ۶۰ کاملا واقعی است و مثل برخی سایت ها این عدد دروغ نیست زیرا توسط سایت پرشین استیت که کارش آمارگیری است بررسی می شود و آمار میزان بازدید داخلی و خارجی را نیز این سایت ارائه می دهد.
هدف سایت کنگره ۶۰ این است که تمامی مصرف کنندگان و خانواده هایشان بتوانند از طریق این سایت مرجع ، با کنگره ۶۰ آشنا شوند و پیام رهایی را به دور از هر نوع مذهب ، نژاد و رنگ پوست به تمامی نقاط جهان برساند .
 
تقاضا برای درمان از خارج از کشور بسیار زیاد است زیرا دنیا می گوید اعتیاد درمان ندارد ولی کنگره ۶۰ عملا عکس این موضوع را ثابت کرده است یعنی اعلام می کند اعتیاد به هر نوع ماده ی مخدر در کنگره ۶۰ قابل درمان است ؛ مشروط به اینکه فرد خواسته ی رهایی داشته باشد و به هر سه ضلع مثلث درمان یعنی؛ جسم ، روان و جهان بینی بپردازد .

 
کسانی که از سایت کنگره ۶۰ استفاده می کنند خیلی به روزتر هستند و اطلاعاتشان بالاتر است و رهایی و درمانشان بسیار بالاتر است زیرا مثل این است که از چند استاد به طور همزمان مطلب می آموزند . مثلا وقتی آقای مهندس در تهران سخنرانی می کنند ما می توانیم ساعاتی بعد تمامی سخنان ایشان را در سایت بخوانیم . خیلی تفاوت هست بین فردی که فقط از سخنان راهنمایش استفاده می کند و فردی که علاوه بر سخنان راهنما از سایت هم بهره می برد .‌
 
من در سفر اول نویسنده ی وبلاگ راهنمای خودم آقای پروانه شدم و این در حالی بود که هیچ آشنایی با کامپیوتر نداشتم ولی طبق وادی هشتم با حرکت راه برایم نمایان شد و کم کم توانستم وبلاگ نویس شوم.
 
وبلاگ شعبه ی اصفهان در سال 87 , 88 توسط پیشکسوت هایی مثل آقای کامران شریفیان ، آقای شاپور عطارد ، آقای مجید اعتباریان ، خانم مرجان مرادی و آقای مهدی زارع تاسیس ، راه اندازی و مدیریت شد . بعد از آقای مهدی زارع وبلاگ به آقای نادر اسدی واگذار شد که لازم به ذکر است در آن زمان اصفهان فقط یک شعبه داشت ولی الان ۶ شعبه دارد . 
در زمان آقای اسدی وبلاگ اصفهان بسیار قوی شد که جا دارد همین جا از زحمات این بزرگوار تشکر کنیم . بعد از آن این سمت به آقای یاسر گلی تحویل داده شد و بعد از آن هم شعب تقسیم شدند .
هم اکنون مدیریت وبلاگ شعبه ی امین گلی به من و در قسمت همسفران به سرکار خانم لیلا خدابخشی واگذار شده است . مجددا هفته سایت را به همه شما عزیزان تبریک عرض می کنم و از اینکه توجه کردید سپاسگزارم .
 
 
همچنین در این روز زیبا شاهد اعلام رهایی دو نفر از رهجویان شعبه امین گلی بودیم


مسافر میلاد رهایی از بند اعتیاد
==============

مسافر احمد رهایی از بند نیکوتین
====================

در ادامه به مناسبت هفته سایت از مدیر وبلاگ آقای موحدی

و وبلاگ نویسان شعبه امین گلی توسط مسئول شعبه آقای ساسانی

تشکر و لوح سپاس تقدیم شد :

 


http://s1.picofile.com/file/8261589834/080220181819.jpg

 

منبع : کنگره 60 نمایندگی امین گلی اصفهان

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.