وب لژیون مسافر ابراهیم موحدی

وب لژیون مسافر ابراهیم موحدی

راهنمای درمان اعتیاد
وب لژیون مسافر ابراهیم موحدی

وب لژیون مسافر ابراهیم موحدی

راهنمای درمان اعتیاد

جلسه عمومی پنجشنبه 95/03/20 به استادی مسافر ابراهیم موحدی " دستورجلسه: سیگار "


به نام خدایی که عاشقی اش دل می خواهد نه دلیل


روز پنج شنبه 95/03/20 اولین جلسه از دور پنجم کارگاههای آموزشی عمومی


کنگره 60 شعبه امین گلی با نگهبانی مسافر محسن ، دبیری مسافرعلی و


استادی مسافر ابراهیم موحدی


با دستور جلسه : سیگـــار راس ساعت 18 آغاز به کار نمود.


http://s7.picofile.com/file/8255205584/IMG_4758.jpg

دستور جلسه ی سیگار دوسال است که به دستور جلسه های کنگره اضافه شده است، هدفش این است که افرادی که مصرف سیگار دارند شاید خواسته ی درونی قطع مصرف سیگار را در لایه های زیرین ضمیر وجودی خودشان داشته باشند ولی ترس دارند ، این دستور جلسه برای مقابله با ترسشان آمده است.
زمانی که آمریکا بمب اتم را آزمایش می کرد مردم به راحتی جلوی این صحنه می ایستادند وبا آن عکس می گرفتند، یعنی آگاهی نبود که چه ضررهایی برایشان دارد و تمام این افراد سال های بعد یک سری خال های سیاه رنگ به کبد و ریه هایشان زد و از بین رفتند.

گزارش کامل در ادامه مطلب...

 


http://s7.picofile.com/file/8255205542/IMG_4760.jpg

سخنان استاد:

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را خدمت تمام عزیزان تبریک عرض می نمایم.

شما اگر به فیلم های دهه ی ۵۰ یا ۶۰ کشورمان توجه کنید متوجه می شوید مصرف سیگار بسیار عادی بوده است وهیچ منعی برایش وجود نداشت، حتی در هواپیما ، سینما، اتوبوس و... سیگار مصرف می شد وهیچ منع مصرفی وجودنداشت. حتی فیلم های بعد از انقلاب هم همین طور است که مثلا پدر خانواده در کنار خانواده اش در منزل به راحتی سیگار مصرف می کند؛ دلیلش این بود که مضرات سیگار به حد امروز تشخیص داده نشده بود و یا اگر هم تشخیص داده شده بود بر اساس سیاستی خیلی مهم نبود.
من از زمان کودکی به یاد دارم که در مجالس خیلی عادی قاب های سیگار در اختیار همه قرار می گرفت و من وهمسن و سالانم پنهانی چند سیگار برمی داشتیم و در گوشه ای شروع به کشیدن می کردیم.
پدر من که یک کاسب بود هیچوقت اهل سیگار نبود، ولی کسانی که یک وقار و ادعا و پهلوانی در درونشان بود سیگار می کشیدند. یا شخصی که وارد مجلس می شد و پاکت سیگار در جیبش بود ، مردم می گفتند بفرمایید صدر مجلس ...!
من هدفم از بیان این سخنان این است که بگویم جایگاه سیگار در گذشته مثل الان نبود.
زمانی که آمریکا بمب اتم را آزمایش می کرد مردم به راحتی جلوی این صحنه می ایستادند وبا آن عکس می گرفتند، یعنی آگاهی نبود که چه ضررهایی برایشان دارد و تمام این افراد سال های بعد یک سری خال های سیاه رنگ به کبد و ریه هایشان زد و از بین رفتند.


آقای مهندس تا زمانی که مصرف سیگار داشتند اگر از ایشان سوالی درمورد سیگار می شد می فرمودند من هیچ نظری در این رابطه ندارم، چون خودم سیگار می کشم و ایشان در آن زمان نمی‌خواستند سیگار را کنار بگذارند و اعتقاد داشتند با وجود این همه مضرات، اگر در مورد فواید سیگار تحقیق کنند قطعا فوایدی هم دارد.
واین موضوع ادامه داشت تا اینکه یک شخص شیشه ای به کنگره آمده و شروع به داد و بیداد می کند و آقای مهندس با او مقابله می کنند  و وقتی به اتاقشان می روند قلبشان درد می گیرد و راهی بیمارستان می شوند و حدود ۳۰میلیون هزینه کردند و فهمیدند علت اصلی این اتفاق مصرف سیگار بوده است و اینجا همان سخنِ در هر شری ، خیری ودر هر خیری ،شری نهفته است مطرح می شود که اگر آن مصرف کننده شری راه انداخت در درونش روش درمان سیگار کشف شد.
در آن زمان هیچ راهی برای درمان سیگار نداشتند، ولی از آنجا که با روش های شتابزده مخالف بودند از بین نیکوتین های غیر دودی، آدامس نیکوتین را انتخاب کردند وحتی تا سه ماه با تشویق های دوستشان آقای ویلیام وایت مصرف آدامس داشتند.
آقای ویلیام وایت یک پروفسور هستند که در مورد درمان اعتیاد تحقیق می کنند.
بعد از سه ماه شروع به کاهش مصرف این آدامس کردند وبعد مشخص شد این سه ماه زمانی برای سازگاری بدن است و بعد از آن شروع به تیپرینگ ۲۱ روزه کردند و سرانجام ۱۵ آذر ۹۱ آخرین قطعه ی آدامس را جلوی حاضرین خوردند و از این صحنه فیلم برداری شد.
من خودم شخصا تا قبل از درمانم روزی یک پاکت سیگار و بعد از درمان روزی دو پاکت مصرف می کردم و لب های سیاه و چهره ی بدی داشتم، حتی وقتی به افراد می گفتم من به درمان اعتیاد رسیده ام باورشان نمی شد چون ظاهرا هیچ تغییری نکرده بودم.


آقای علی خدامی یک مقاله ای دارند که در آن نوشته شده تلفات ناشی از سیگار ۷۰برابر بیشتر از مصرف مواد مخدر است یعنی اگر در سال، دویست وپنجاه هزار نفر براثر مصرف مواد مخدر بمیرند،۱۰میلیون نفر در اثر مصرف سیگار جان خود را از دست می دهند؛ ولی متاسفانه مصرف کنندگان به این قضیه توجه ندارند وفکر می کنند مرگ برای همسایه است.
درکنگره می گویند اگر شخصی سیگاری است برایش تولد نگیرید یا مسئولیت نگهبانی ودبیری ودیگر خدمت ها را به او ندهید، چون آقای مهندس نمی خواهند شاهد مرگ وسکته ی افراد کنگره باشند ومی خواهند به نحوی این شخص از خواب بیدار شود وبه جمع لژیون ویلیام وایت افزوده شوند.
دستور جلسه ی سیگار دوسال است که به دستور جلسه های کنگره اضافه شده است، هدفش این است که افرادی که مصرف سیگار دارند شاید خواسته ی درونی قطع مصرف سیگار را در لایه های زیرین ضمیر وجودی خودشان داشته باشند ولی ترس دارند و این دستور جلسه برای مقابله با ترسشان آمده است.
من درگذشته، ظهرها به اتاق پسرم می رفتم و سیگار می کشیدم ، کولر را روشن  و پنجره را باز می کردم وبا خیال خودم فکر می کردم دود سیگار خارج می شود ولی شب هنگام که پسرم برای خواب به آن اتاق می رفت مدام سرفه می کرد ؛ بعدا متوجه شدم به دلیل مصرف سیگار من بوده است و از زمانی که وارد لژیون ویلیام وایت شدم سرفه های او نیز تمام شد.
تحقیقات ثابت کرده ، بهتر است که از افراد سیگاری خانه نخرید، چون سیگار خانه ی آن ها را آلوده کرده وبه راحتی برطرف نمی شود.
سیگار آب زیر پوست را می خشکاند. من در فیلمی دیدم که دود چند پاکت سیگار را از ریه ای مصنوعی وشیشه ای عبور دادند بعد آن ریه را با آب شستند، سپس آن آب را تبخیر کردند و چیزی که باقی ماند، چیزی شبیه لاستیک به همان سیاهی بود و کش  می آمد.
افراد در لژیون ویلیام وایت فقط تا دو الی سه هفته ی اول کمی سختی می کشند تا بدنشان سازگاری یابد، ولی وقتی این زمان را رد کرد مخصوصا وارد سه ماه شد دیگر سختی ندارد وتازه بیدار می شود که چه بلایی بر سرخود آورده است.

====================================

منبع : کنگره 60 نمایندگی امین گلی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.